Skip to main content

Foredrag/Pep Talks

Jeg kommer gerne forbi og sparker en god diskussion i gang. Det kan være på salgsmøde, Kickoff, netværksmøde eller lignende.

Nedenfor er der eksempler på indlæg jeg har holdt før – men du kan også ønske jeres helt eget. Bare det handler om salg eller ledelse – eller om noget med mennesker
Foredragene varer cirka 1-2 timer, med mulighed for dialog og spørgsmål og vi når med sikkerhed både at lære lidt, blive udfordret og få en del at tænke over. 
Der er fart over feltet og også mulighed for at få rørt smilerynkerne.

Eksempler

Trends i salget

Der kommer hele tiden ny forskning i hvordan vi som sælgere skal agere. Mercuri International er en guldgrube af ny viden om salg, men da sælgere typisk er lidt tilbageholdende med at læse analyser, oversætter jeg på en enkel, forståelig og konkret måde hvad der præcis skal gøres for at leve op til det kunderne ønsker
Deltagerne bliver inspirerede til at arbejde anderledes, til at GØRE DET BEDRE

Vinderattitude eller….

Det er ikke nok at være dygtig til sit produkt og at kunne alle salgsteknikker. Vi skal også have den rette indstilling og attitude hvis vi vil vinde kundens hjerte.
Vi kommer omkring nogle enkle men til gengæld effektive værktøjer og teknikker, der kan hjælpe sælgere og andre til at gå til opgaven med den rette indstilling og attitude.

Sælg værdi, kunden gider ikke høre på…

Hvis det eneste sælgeren kan er at fortælle det der står i brochuren eller på hjemmesiden, så send en mail eller en brevdue.
Kunderne vil have værdi, de vil ikke kun have anskueliggjort ”What’s in it for me” de vil have skabt værdi. Vi kommer omkring hvordan vi gør det.

Key Account Management

Key Account Management handler om at fastholde de virksomheder som betyder mest. Vi kommer omkring processer og værktøjer, og hvordan man laver en god plan – og eksekverer på den.

Deltagernes eget arbejde med Key Accounts højnes – kunderne bliver og køber mere

Det gode kundemøde

Det gode kundemøde starter lang tid før mødet. Vi taler om hvordan man forbereder sig, hvilke kilder der kan bruges, hvordan mødet gribes an og dermed hvordan det budskab man vil aflevere får størst mulig gennemslagskraft.

Social Selling – det nye sort

Det er blevet sværere at få gode leads og sværere at komme i dialog med kunderne. Men de sociale medier kan hjælpe – ikke mindst LinkedIn.

Deltagerne får inspiration til hvordan LinkedIn kan bruges til at danne leads, forudsat at profilen er stærk og tilgangen er professionel.

Brug dog AI i salget – ellers taber du til nogen der gør!

Vi mister ikke jobbet til AI, vi mister jobbet til dem der bruger det. Jeg giver eksempler på hvor mange steder i salgsprocessen AI kan hjælpe og styrke den enkelte sælger, fra analyse af kundens profil til udarbejdelsen af det konkrete forslag til samarbejde/tilbud.

Også her bliver sælgerne og andre der arbejder med kunder, inspirerede til at GØRE DET BEDRE